Monday, November 1, 2010

Terima Kasih Sayang...

Terima kasih sayang
kerana menyakinkan aku,
tentang cinta yang kau simpan  itu
tentang kasih yang kau sembunyikan rasa,
tentang rindu yang kau tanggung sakitnya.

aku tahu sayang,
pasti bersebab kau menanggung rasa,
pasti perit menahan rindu
pasti  kuat kasihmu berpaut di dahan hati
aku pasti sayang, pasti cinta itu untuk aku.

Kau tahu sayang,
kasihmu aku baja selalu,
rindumu subur berbunga,
sayangmu indah meyinari hati,
cintamu kekal dijiwaku ini

Kau tahu lagi,
hari-hari adalah indah dengan hadir mu
kerana keindahan itu dari cinta yang kau pendam dulu,
kerana kasih ini seakan telah merasai,
rasa kejujuran kian berwalikan keikhlasan hati.

Adakah kau bahagia sayang,
kerana aku dihatimu,
kerana kau telah mula merindui aku,
kerana  kau kian sedar sayang itu ada untukku
kerana benar kau menyintai aku

Dan aku juga bahagia sayang
kerana  kau menjadi tetamu hatiku,
kerana menerima undangan hatiku
kerana cintamu tetamu dihatiku
kerana menyintaimu aku rasakan rindu
kerana bahagia dirasakan bila aku terlihat sinar dimatamu

Terima Kasih sayang,
kerana kejutkan aku dari lena,
terkadang aku leka dari lena yg panjang,
terbuai asyik menanti rasa cinta sebenar,
menunggu mengharap rasa cinta pemilik hati.

Maafkan aku sayang,
Kerana rasa ini,
bukan aku yang mencari cinta ini,
bukan aku yang menuai kasih ini
bukan aku menagih cintamu
bukan aku membohongi
hakikat inilah yang aku rasakan

sayang,
hatiku ini milik Allah,
aku redha kalau ini ujian dariNya,
kerana pasti hati ini sedang diuji,
menyintaimu terlalu indah kurniaanNya
dan tidak pernah aku merasakan beban menanggung cinta
percayalah cinta ini datangnya dari yang Esa.

Sayang,
jgn kau katakan padaku bahawa cintaku ini terlarang,
kerana tiada sesiapa yang tahu
kewujudan cinta sebenarnya
hakikat cinta adalah anugerah yang paling berharga untuk setiap insan
dan aku tidak akan menolak.
sesuatu yang indah.

sayangku.
izinkan aku terus kekal dihatimu
izinkan aku terus menyintaimu
izinkan aku terus merinduimu
izinkan aku punya rasa cemburu
izinkan aku atas segalanya

sayang,
walaupun jasad kita terpisah jauh,
namun hati kita selalu dekat
jikalau kau rindu pejamlah matamu
dan rasailah aku disisimu
kekuatan cinta kita tidakkan pernah rapuh
terhapuslah ruangan dan waktu,
percayalah kesetiaan hati ini ada pada ketulusan hatiku

SEMOGA HATIMU KEKAL MEYINTAI AKU..........




0 ulasan:

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers