Thursday, November 25, 2010

maafkan aku cinta.....

maafkan aku cinta
kerana cinta aku buat kau merana,
menanggung rasa cinta 
yg wujud dalam jiwa

maafkan aku rindu
kerana rindu aku buat kau gelisah,
menahan sakit menanggung rasa
rasa pada hembusan cintaku
yang menyapa hati buatmu

maafkan aku cinta,
kerana cinta diantara jiwa-jiwa
tercipta satu cinta
dan cinta itu adalah milik
cintamu dan cintaku

maafkan aku kasih
terluka hati kerana menyinta
bertapak dihati berbekas dijiwa
kerana cinta ini 
aku terpaksa meluahkan rasa
kerana aku meyintaimu.
dan kekal begitu..

maafkan aku cinta
kerana cinta aku bernyawa
kerana cinta adanya jiwa
kerana cinta jiwaku meronta-ronta
hanya kerana cinta maka terciptalah sejarah
sejarah menyintai dari hati yg menyinta

maafkan aku cinta
kerana terlalu jujur bila meluahkan cinta
kerana aku tak mahu 
terlepas meluahkan
sekalipun tak mampu  utk menzahirkan

kau hukumlah aku kerana menyintaimu
kerana tidak mungkin aku berdusta
dusta pada hati yg ikhlas menyinta
sekalipun kau menolak cintaku
hatiku kekal meyintaimu

maafkan aku cinta..


0 ulasan:

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers