Thursday, November 25, 2010

Biarkan aku kekal menyinta....

Dalam diam hatiku berkata,
adakah kau cintaku yang bertahta,
hadirnya kasihmu penuh bermakna
mungkinkah akan menjadi nyata.

Hadirnya kasih tanpa diminta
rindumu menjemput sejuta rasa
mengundang pilu mendamba resah,
resah pada cinta yg merasuk jiwa.

duhai hati duhai kekasih
ubat rindu penyembuh luka,
pujuklah hati  dari derita nan lara
kerana menyintaimu  bagaikan tiada

mawar putih tanda cinta
cinta kita terbina istana
istana kita ditaman cinta
taman cinta dihati kita

jangankan musnah istana itu
kerana cinta itu jujur dihatiku
biarlah istana cinta itu teguh 
seteguh kasihku padamu

biarlah aku kekal menyintaimu
seteguh istana cinta yg aku cipta
tidak ada  bayaran untuk cintaku
kerana hadirnya cinta adalah percuma
kerana cinta yang suci adalah anugerah dari Ilahi

dan aku izinkan kau pergi 
tapi jangan paksa aku untuk membenci
kerana cintaku sudah sebati
tak mungkin aku berpaling lagi
biarlah cintaku padamu kekal dihati

kerana cinta itu jujur pada hati yang menyinta...
 

0 ulasan:

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers