Saturday, August 14, 2010

KERANA TERLALU MENYINTAIMU

      Dingin pagi menyapa tubuhku, titisan embun menyegarkan alam, kicauan si unggas yang keriangan memberi ketenangan hati, Dan hati ini tenang bila cinta ini benar-benar terhitung di sudut hati,kasih aku padamu benar-benar memberikan harapan pada jiwa yang menagih cinta, rasa rindu ini adalah lahir dari jiwa yang menyintaimu. adakah kau tahu aku cukup sukar melafazkan cinta dan aku juga tidak mudah untuk jatuh cinta, izinkan untuk aku terus menyintaimu..kerana hanya kau yang terpahat didalam hati iniku ini.

    Ketika jiwa terisi cinta, rindu datang memenuhi ruang rasa, kesetiaan ini telah aku dambakan hanya untukmu, tatkala kerinduan datang berbisik, aku seolah bagaikan terbang tinggi di awanan biru sambil memanggil namamu, lalu terjatuh ke dalam lautan kasihmu, berenanglah aku ke dalam lautan cinta. kerana hebatnya kasihku umpama lautan yg tiada tepian, aku dan kau berpadu janji untuk kekal menyintai dan kerana janjilah aku akan setia menyintaimu selagi jasad ini bernyawa.

Kehangatan cinta ini terbit dari hati, sekalipun masa berlalu namun kau tetap didalam hati, kasihku padamu masih seharum dahulu, walau apapun yang bakal terjadi kau akan tetap aku cinta, kerana cintamu telahpun abadi di dalam hati. Seandainya kau mengerti perasaan hati ini pasti kau tahu betapa aku menyintaimu, dan perasaan ini semakin bergelora kerana merinduimu, selagi rindumu itu masih lagi aku terasa, selagi itulah kasihku akan terus bertahta di hati

      Rindu ini telah memaksa aku untuk aku menyayangimu, kerana rindu inilah hatiku jadi begini, dan aku tak berdaya untuk menolak perasaan yang hadir didalam diri ini, seandainya kau menyedari kehadiran cinta ini, sambutlah cintaku ini. Adakah aku berdosakah menyintaimu, walaupun bukan kemahuanmu Dan aku tak tahu mengapa aku mesti menyintaimu. Seteguh mana nilai cintamu, andainya aku lemas dikeasyikkan kasihmu. Dan
sejak kau hadir dalam dihidupku, kau memberikan aku kebahagiaan. dn rasa bahagia itulah milikmu. Andai kasihku tidak terubat, pulangkanlah bulan yang hilang di kala siang, pintalkan buih menjadi selimut malamku, kembalikan belaian cintaku,lepaskan sengsara cinta ini, sedalam mana cintamu tidakku tahu, kerana cintakku terhadapmu terlalu dalam, dan aku akan meyintaimu hingga kehujung nyawaku.

sayang,
Hanya melihat kau bahagia sudah cukup membuatkan aku menyintaimu sepanjang hayatku,  kerana janjiku padaNya, aku akan membahagiakan kau selagi dayaku, Andai kasihku telah membuatkan kau merasakan bahagia, berikanlah aku cinta yang tidak pernah aku rasakan sejak dimiliki......

1 ulasan:

ema said...

kita akan bahagia bila ader yg menyanyangi.... kita akan merasa selesa bila disayangi... indahnya cinta bila kita sama2 rasai...

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers