Wednesday, July 21, 2010

AKU INGIN KAU TAHU...

    Tika hati berdendang,kerana rindu sedang berlagu,pasti senyum menguntum riang bila terbayang kisah kau dan aku.
   Tika keyakinanku datang,kasihku bukan hanya sekadar cinta namun ianya juga sebuah pengorbanan cinta yang agung untuk aku pertaruhkan dan pertahankan, bila bahagia mula menyentuh hati,seakan aku boleh hidup lebih lama lagi,namun aku terpaksa meninggalkan cintaku seketika, tatkala aku bersujud padaMu YaAllah.


   Maafkan aku andai cintaku padamu tak sempurna semahumu, namun bagiku cintamu adalah segalanya.bagaimana mungkin aku membisu sedangkan hati memekik rindu, bagaimana mungkin aku menutup telinga sedangkan alunan cinta jelas kedengaran. bagaimana aku mahu terlena sedangkan mimpi indahku dengan mata yang terbuka.
  Bagi aku kesempurnaan cinta adalah apabila kekuatannya dapat aku rasakan, Di setiap langkahku akan selalu mengingatimu kerana bisikkan cintamu adalah azimat buatku dan bisikan itu jugalah pengubat keresahan hati ini. Janganlah kau tinggalkan aku kerana pasti hatiku terasa sunyi tanpa kau di hatiku.


   Hakikat cinta itu sememangnya telah larut kedalam hatiku yang menyintaimu. Aku bahagia apabila kau tiba kerana kau melenyap segala kekusutan,moga kau mengerti hanya cintamu yang terbaik untukku.-TAMAT-


2 ulasan:

ema said...

wah..
kak ana....
sesuatu perasaan yang dalam memang unik utk ditafsirkan...
sesuatau yg lahir dari hati dan dicoretkan dan diluahkan..
begitu puitis...
mudah2an.. apa yg Tuhan anugerahkan ini buat kita akan berkekalan dan dapat diilhamkan bersama...... tahniah yer...

Ana Sarina Abu Bakar said...

itulah anugerah terindah..ema

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

There was an error in this gadget

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers