Friday, October 19, 2012

Masa Depan Kita...

Sepasang suami isteri sedang bersembang tentang masa depan..
SUAMI - Sayang... cuba awak tengok buku simpanan saya, 10 tahun lagi cukuplah saya nak beli motor besar dan keliling satu Malaysia...hehehe
ISTERI - Mana..mana... bak sini saya tengok...
SUAMI - 15 tahun lagi kan saya pencen.. anak-anak pun dah besar dan ada kehidupan sendiri, haaa...apa lagi..boleh la kita honeymoon lagi

ISTERI - yelah kan... bagus beringat-ingat mcm ni...
SUAMI- Harus lah.... bila dh ada moto besar, baru best pusing satu Malaysia...
ISTERI- tapi kan bang... klu dapat keliling kaabah sambil menambah amalan kita kepada yang Maha Besar lagi best kan bang, saya pun nk ikut sekali, penat pun berbaloi2....hehehe.....
SUAMI- Gulp -_- iye jah...huhuhu...
ISTERI- saya cadang jugak.. hehehehe

0 ulasan:

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

There was an error in this gadget

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers