Thursday, February 10, 2011

CINTAMU CINTAKU........

Entah kenapa berat hati ini hendak melangkah
namun apakan daya aku terpaksa melangkah jua
jangan bertanya dimana kaki ini akan melangkah
kerana aku percaya akan takdirnya
aku doakan kau berbahagia selalu
disaat aku tidak lagi difikiranmu
biarlah aku menangung rasa .
bila terkenang bicaramu yang menghiris jiwa
terguris pada hati yg merindu
rindu pada cinta yang lenyap begitu sahaja.

Betapa berdosa diriku kerana dustanya cintaku
Betapa bersalah diriku kerana cintamu padaku
tolonglah maafkan daku
dan kau hukumlah diatas perbuatanku
kerana menyimpan rasa cinta itu
kerana cinta aku bernyawa,
kerana cinta juga adanya jiwa
dan jiwa itu indah bercahaya
dan cahaya itu dari izinNya

Alangkah sukar untuk aku memadam kenangan yang singgah dihati,
didalam keberanian terusik juga perasaan
semoga jiwa ini terus tabah menempuhi hari-hari tanpamu
tidak rela aku menurutkan kata hati
menyesali atas apa yang terjadi
langkah akan aku teruskan sekali punya rindu beraja dihati
pasrah pada takdir yang membiarkan cinta bertamu dihati
indahnya hanya seketika namun deritanya hingga kemati

biarpun jiwa ini terasa sepi,
namun kekal bercahaya dihati
diantara jiwa-jiwa maka tercipta satu cinta
dan hanya kerana cinta juga maka jadilah segala 
semuanya dari cinta,
cinta yang mekar ditaman hati
cintamu cintaku..kekal abadi


0 ulasan:

Ana Sarina Abu Bakar

luahkan rasa....

buahatiku

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

ikatan kasih

Daisypath Anniversary tickers